CarSpyShots
Quick Member Login:
Forgot password?
Forum Statistics:
Forum Members:
Total Threads:
Total Posts:


There are users
currently browsing forums.
  FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #21  
Old 08-21-2007, 08:29 AM
Superfresa Superfresa is offline
CSS Oldtimer
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 7,275
Default

All said, I dont know how you guys didn't catch me before!

For example in DSC-OFF's Abercombrie and Fitch (sp?) thread, I basically said I liked Jesse McCartney - you all read and nobody noticed - haha. And also, I've been dropping so many hints. Haha.

I was trying to do this since a while back...

__________________
Reply With Quote
  #22  
Old 08-21-2007, 08:34 AM
Mr. Fusion's Avatar
Mr. Fusion Mr. Fusion is offline
CSS 2006 Ford Fusion nut
 
Join Date: Mar 2006
Location: Hertfordshire, England
Posts: 1,295
Default Re: (Superfresa)

Quote, originally posted by Superfresa »
All said, I dont know how you guys didn't catch me before!

For example in DSC-OFF's Abercombrie and Fitch (sp?) thread, I basically said I liked Jesse McCartney - you all read and nobody noticed - haha. And also, I've been dropping so many hints. Haha.

I was trying to do this since a while back...

So you like both genders? That's cool but that doesn't make you gay or bi. It makes you curious, kinda like me.

__________________
"Keep following your dreams and work really hard and stay away from girls and be focused!" - Lady Gaga
Reply With Quote
  #23  
Old 08-21-2007, 09:07 AM
joeyo's Avatar
joeyo joeyo is offline
Veteran Member
 
Join Date: Mar 2007
Location: The Hamptons, NY
Posts: 488
Default

according to that test, im 50% gay haha

Last edited by joeyo; 06-02-2010 at 04:26 AM.
Reply With Quote
  #24  
Old 08-21-2007, 09:07 AM
DoMiNo's Avatar
DoMiNo DoMiNo is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2005
Location: The Five-Oh-Five.
Posts: 11,509
Default Re: (Superfresa)

Quote, originally posted by Superfresa »
I basically said I liked Jesse McCartney - you all read and nobody noticed - haha.

Well to be honest, that's a bit of a relief. I thought you meant you liked his music.

__________________

Reply With Quote
  #25  
Old 08-21-2007, 09:24 AM
Superfresa Superfresa is offline
CSS Oldtimer
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 7,275
Default

hahaha, I'm not THAT bad - ROFL.

How cool has all of this turned out to be! Haha. I have a couple of new IMs too, so its been a huge open up exercise. How funny/cool!

__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 08-21-2007, 09:32 AM
Mr. Fusion's Avatar
Mr. Fusion Mr. Fusion is offline
CSS 2006 Ford Fusion nut
 
Join Date: Mar 2006
Location: Hertfordshire, England
Posts: 1,295
Default Re: (Superfresa)

Quote, originally posted by Superfresa »
hahaha, I'm not THAT bad - ROFL.

How cool has all of this turned out to be! Haha. I have a couple of new IMs too, so its been a huge open up exercise. How funny/cool!

I agree. I feel much closer to some members on here and its nice to actually know people even further.

__________________
"Keep following your dreams and work really hard and stay away from girls and be focused!" - Lady Gaga
Reply With Quote
  #27  
Old 08-21-2007, 10:19 AM
anonms anonms is offline
Nondescript Member
 
Join Date: Dec 2004
Location: SFBA
Posts: 3,900
Send a message via MSN to anonms
Default Re: (Mr. Fusion)

Yeah, now you guys all feel more like PEOPLE rather than just internet people. It's nice that we can establish this level of interaction. :D

I can't access that quiz thing. D: My dad put up a website blocker in our router that blocks URLs with (at least) "kazzoo" and "gay".

*edit* After I posted this, there was a banner ad for a gay jock forum on the top of the page.... LOL?

__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 08-21-2007, 10:23 AM
Comrade's Avatar
Comrade Comrade is offline
CSS Oldtimer
 
Join Date: Mar 2005
Location: Tennessee
Posts: 3,699
Default

I got the hints here and there, but I wasn't sure. Either way you're still cool Fresa.
My mother is homophobic. The other day we were at a cash register and the gay cashier greeted us and she didn't respond like I, she gave him a stern look instead. People fear what they don't understand. *rollseyes*.

As for the questionaire on that website, I'm 30% gay. "Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto." --I have no idea what that means.

Reply With Quote
  #29  
Old 08-21-2007, 10:24 AM
Superfresa Superfresa is offline
CSS Oldtimer
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 7,275
Default

yeah, who idiot had to come out of the closet and accidentally cause that kind of ads. It feels like an adults page now. Bring back the good ol dual tone Megane coupe cabrio braking at the right insurance policy.... ROFL....
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 08-21-2007, 10:26 AM
DoMiNo's Avatar
DoMiNo DoMiNo is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2005
Location: The Five-Oh-Five.
Posts: 11,509
Default Re: (anonms)

Quote, originally posted by anonms »

*edit* After I posted this, there was a banner ad for a gay jock forum on the top of the page.... LOL?

Yeah, I've been getting those too.

__________________

Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

All times are GMT +1. The time now is 05:51 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Black Falcon Media Group Oy